«

»

Print this نوشته

درخواست رسیدگی به اوضاع نابسامان شرکت پرداخت الکترونیک سامان

posگفتنی است که این مشکلات که از هنگام آغاز به کار این شرکت نیز وجود داشت، همچنان به قوت خود باقیست لیکن در فرایند ثبت آنی، که نیازمند پشتیبانی کامل و فعالیت بدون اشکال این سیستم است، این شرکت با ناپاسخگو بودن در مقابل دفاتر اسناد رسمی، دفاتر را در مواجهه با مردم دچار مسائل متعدد و اعتراضات فراوان نموده که به نارضایتی از سیستم ثبتی و دفاتر اسناد رسمی منجر گردیده است

در پی اوج گرفتن نارضایتی سردفتران از بروز اشکالات متعدد سیستم پرداخت الکترونیک مستقر در دفاتر اسناد رسمی روز گذشته جمعی از دفاتر اسناد رسمی استان تهران طی تهیه متنی با امضای طوماری خواستار رسیدگی به این موضوع از ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شدند.

شایان ذکر است بر اساس اخبار واصله،جمعی از همکاران از سایر استان ها نیز در پی پرینت این متن و جمع آوری امضا ذیل آن جهت ارسال به سازمان ثبت هستند تا قبل از اتصال این سیستم بی پشتیبانی، (به سامانه ثبت الکترونیک اسناد) تکلیف نابسامانی های سیستم POS فعلی روشن گردد.

 

متن این طومار بدین شرح است:

 ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

 جناب آقای دکتر تویسرکانی

 با سلام و احترام

 با توجه فعالیت سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی و وابستگی ثبت اسناد رسمی به واریز وجوه اسناد به صورت الکترونیک، مشکلات دفاتر اسناد رسمی در خصوص شرکت پرداخت الکترونیک سامان که درعین نابسامانی با مشکلات متعددی روبروست غیرقابل تحمل شده است. مشکلات عدیده از جمله: پشتیبانی ضعیف، کادر غیرمتخصص با برخوردهای نامناسب، عدم وجود بخش بازرسی برای ارجاع شکایات و اعتراضات،(به اذعان اپراتورهای خود سیستم)، اشکالات متعدد در ارائه خدمات، رفتارهای دون شان در پاسخ به مشکلات سیستم، که روال تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی را با خلل جدی مواجه کرده است خواهشمند است دستور رسیدگی به این مشکل را صادر فرمایید. گفتنی است که این مشکلات که از هنگام آغاز به کار این شرکت نیز وجود داشت، همچنان به قوت خود باقیست لیکن در فرایند ثبت آنی، که نیازمند پشتیبانی کامل و فعالیت بدون اشکال این سیستم است، این شرکت با ناپاسخگو بودن در مقابل دفاتر اسناد رسمی، دفاتر را در مواجهه با مردم دچار مسائل متعدد و اعتراضات فراوان نموده که به نارضایتی از سیستم ثبتی و دفاتر اسناد رسمی منجر گردیده است. متمنی است در خصوص “نابسامانی” های متعدد شرکت سامان الکترونیک، تدبیر در شان پروژه ثبت آنی، نموده و درصورت ناتوانی این سیستم از پشتیبانی دفاتر اسناد رسمی (که طبق اظهارات اپراتور این شرکت در تاریخ ۱۰/۹/۱۳۹۲ اعتراف به ناتوانی از پاسخگویی به حجم مطالبات و رسیدگی به مشکلات دفاتر به علت وسعت کار و گستردگی موضوع شرکت نمود) دستور مقتصی در خصوص اقدام به جایگزینی شرکتی پاسخگو و “بسامان” صادر فرمایید.

  با سپاس فراوان     جمعی از سردفتران اسناد رسمی

 

 رونوشت:

دفتر توسعه و فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

کانون سردفتران و دفتریاران

منبع

Permanent link to this article: http://adlnevis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%88%d8%b6%d8%a7%d8%b9-%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa/

2 comments

  1. صولت یاوری

    باسلام
    بنده به عنوان نمایند ه کانون اصفهان عضو هیات بررسی مشکلات دستگاه های پوز بوده ام وگواهی میدهم که این شرکت سامان اصلا در خصوص مشکلات متعدد سامانه های پرداخت جوابگوو نبوده ودرزمان طراحی نرم افزار نیز علیرغم ایردات فراوانی که بنده شخصا به آن وارد نمودم ولی سرانجام همان چیزی که خود می خواستند تحویل ما داده اند ومشکل قطع ارتباط با مرکز که همواره وجود دارد .

    1. Makailee

      Your posting really steihgatenrd me out. Thanks!

پاسخ دادن به صولت یاوری لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می‌توانید از این تگ‌های اچ‌تی‌ام‌ال استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>